Sunday, 31 March 2013

BABI hobinya KELENTONG rakyat!



Tulisan yang AMAT BERANI oleh penduduk Felda Pasoh, Pasoh 2, Simpang Pertam, Jelebu, Negeri Sembilan.. Kalau kita lihat pada kenyataan dalam tulisan ini, ianya adalah sesuatu yang BAIK kepada rakyat yang berterusan DIKELENTONG oleh PARTI KELENTONG RAKYAT.. Tian Chua 'BABI'?? Haha sama lah pula dengan gelaran diberikan kepada DSAI kan? Sama je la dua2 orang ni.. Dalam satu PR, terdapat ramai jeneral yang menakhoda dan berlumba2 nak jadi FIRST MAN in Malaysia.. Yang kelihatan realitinya seolah-olah semua bersepakat menyokong DSAI menjadi PM Malaysia.. Tapi dalam hati dan fikiran mereka yang kita tak boleh baca, betulkah mereka ni benar2 mahukan DSAI jd PM?? Kalau dah semua tu KAKI KELENTONG, jangan percayalah jawabnya.. Tapi ini jugalah yang RAKYAT Malayia masih tak nampak dan buat2 buta je serta terus akur.. Fikirkan masa depan kita di bumi tercinta ini wahai sekalian rakyat Malaysia.. Jangan terus-terusan termakan dengan KELENTONG mereka ini.. Think about it guys!

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete