Sunday, 31 March 2013

BABI hobinya KELENTONG rakyat!



Tulisan yang AMAT BERANI oleh penduduk Felda Pasoh, Pasoh 2, Simpang Pertam, Jelebu, Negeri Sembilan.. Kalau kita lihat pada kenyataan dalam tulisan ini, ianya adalah sesuatu yang BAIK kepada rakyat yang berterusan DIKELENTONG oleh PARTI KELENTONG RAKYAT.. Tian Chua 'BABI'?? Haha sama lah pula dengan gelaran diberikan kepada DSAI kan? Sama je la dua2 orang ni.. Dalam satu PR, terdapat ramai jeneral yang menakhoda dan berlumba2 nak jadi FIRST MAN in Malaysia.. Yang kelihatan realitinya seolah-olah semua bersepakat menyokong DSAI menjadi PM Malaysia.. Tapi dalam hati dan fikiran mereka yang kita tak boleh baca, betulkah mereka ni benar2 mahukan DSAI jd PM?? Kalau dah semua tu KAKI KELENTONG, jangan percayalah jawabnya.. Tapi ini jugalah yang RAKYAT Malayia masih tak nampak dan buat2 buta je serta terus akur.. Fikirkan masa depan kita di bumi tercinta ini wahai sekalian rakyat Malaysia.. Jangan terus-terusan termakan dengan KELENTONG mereka ini.. Think about it guys!

Wednesday, 27 March 2013

Sandiwara dunia PR!




SANDIWARA sana sini.. Menjelma tanpa henti.. Tanpa kenal erti penat lelah.. Hinggakan KEMATIAN para pejuang turut dikatakan SANDIWARA.. Kita tunggu depa GONE nanti.. Itu namanya SANDIWARA! Think about it guys!

MACAI hidup demi BABI!



MACAI! MACAI! MACAI! Ini kalilah.. Semua macai yang ada semua akur dengan apa yang BAPAK GAY ni cakap.. Semuanya dipercayai BENAR.. Hinggakan sanggup terima orang yang akhlaknya TERKUTUK dan SONGSANG ni sebagai PERDANA MENTERI.. Apa nak jadi dengan MACAI semua ni.. Entah manalah diletaknya akal fikiran.. Terlalu TAKSUB hingga lupa pendirian.. Agama, maruah bangsa dan negara digadai dengan mudah.. Ditutup mata dan fikiran mereka tu dengan HELAH si DSAI ni.. Oopppsss terasa geli pula nak panggil DSAI!!! Tak layak langsung nak guna nama tu sepatutnya.. Ohh tapi dia takkan kisah pun semua tu kan.. Lagi dia nak segala nama dan kuasa yang ada di Malaysia ni.. Dan macai semua pun bergolok bergadai demi nak JAYAKAN impian bapak gay ni yang dari dulu meroyan nak jadi PM! Jangan bermimpi di siang hari.. Kalau kail panjang sejengkal, jangan lautan hendak diduga.. Kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai.. Kalau otak tak cukup pandai, jangan PERDANA MENTERI kamu mimpikan! Wahai MACAI!!! Think about it guys!

Wednesday, 20 March 2013

Pendidik BIADAP!



Lagi PENDIDIK biadap! Buang saja namamu sebagai PENDIDIK jika ini yang kamu zahirkan.. Memalukan! Think about it guys!

Mainkan lagi SPEKULASI PALSUMU!



Spekulasi dimainkan oleh PEMBANGKANG tanpa henti.. Pembubaran Parlimen turut dijadikan isu.. Sebab apa? Sebab nak alihkan perhatian dari isu yang semakin mencengkam di kotak pemikiran mereka yang tengah PENING dengan kekuatan BARISAN NASIONAL kini.. Apa lagi yang akan dimainkan mereka? Tunggu dan lihat! Sabar wahai rakyat! Masa itu PASTI tiba! Jalankan tanggungjawabmu bila tiba saat itu nanti.. Buat pilihan yang TEPAT! Think about it guys!

Tuesday, 19 March 2013

WIN vs LOSE!



Bijak dan kreatif puak pembangkang ni! Siang malam dok fikir macam mana nak hasut rakyat untuk benci KERAJAAN BARISAN NASIONAL dan simpati kepada PR! Sampaikan GAME pun depa ni create! Tahniah tahniah! Moga jadi kenyataan WIN dan LOSE dalam game yang depa buat ni.. Kami buktikan! Pasti dah tak dok diam lepas dengar REPORT CARD ekonomi Malaysia malam tadi.. Tu yang dok main game ni.. Rilex.. Hanya kerajaan yang dah lakukan yang TERBAIK kepada rakyat yang akan dipilih demi masa depan agama, bangsa, dan tanah air! Bukan kerajaan yang hanya berMANIfesto semata.. Think about it guys!

Tan Sri Musa Hassan menyeru semua menjaga KESELAMATAN NEGARA!



Bersatulah kita seperti mana pernah kita BERSATU suatu masa dahulu ketika menentang Malayan Union.. Bersatulah kita seperti mana pernah kita BERSATU dalam menyelesaikan tragedi berdarah 13 Mei! BERSATU kita menolak TANGAN ASING yang berlumba-lumba memporak-perandakan kita dan menghancurkan MALAYSIA.. BERSATU bersama menjaga keselamatan dan maruah negara tercinta.. Kalau bukan kita, SIAPA? Kalau bukan sekarang, BILA? Think about it guys!

Monday, 18 March 2013

Pengkhianat yang takkan berhenti MENGKHIANAT bangsa!




Nampak?? Melayu menaikkan CINA! Melayu memperluas kuasa CINA! Nama LIM KIT SIANG yang dijadikan calon oleh PR! Hebat! Hebat! Seolah sudah tiada lagi MELAYU yang layak untuk dipertandingkan.. Mana Melayu hebat dalam PR? Sudah tiadakah? Atau sudah terikat dengan JANJI dan SUMPAH setia agar diberi kuasa kepada DAP dan akhirnya perjanjian ini menjadi jaminan masuk ke SYURGA dan menjadi PM Malaysia kelak?? Juallah bangsamu.. Juallah agamamu.. Juallah negaramu.. Jika itu yang sentiasa dalam fikiran dan hati jahatmu itu DSAI! Inilah PEROSAK Melayu, Islam, dan Malaysia! Think about it guys!

Apa jadi KHALID ISMETH? SAFWAN ANANG? ADAM ADLI?

video


Saksikanlah....Kuasa dan kekuatan mahasiswa UiTM yang sentiasa teguh pertahankan UiTM tercinta dari dikotori mahasiswa bernama KHALID ISMETH, SAFWAN ANANG, ADAM ADLI.. Macai PR!

video


video



Apa jadi?? Mana HEBATNYA anak didikan DSAI ni?? Berani masuk ke bumi UiTM.. Akhirnya diheret keluar! Menyalaklah kamu di luar! Tahniah mahasiswa UiTM! Bangkitlah demi UiTM! Bangkitlah demi MELAYU! Think about it guys!

Siapa DSAI??



Siapakah ANWAR IBRAHIM ini sebenarnya?? Melayu aslikah dia?? Hanya MELAYU yang benar-benar MELAYU saja yang sayang akan MELAYUnya.. Geleng kepala membaca latar belakang DSAI ni.. Aduhai.. Masih mahu mengagungkan manusia penipu dan pengamal cara hidup SONGSANG ini?? Hancur Malaysia jika dia yang berada di takhta! Think about it guys!

Seruan Dato' Dr. Hassan Ali.. TOLAK PR!


Tolak PR! Itu laungan dan peringatan oleh Dato' Dr. Hassan Ali kepada lebih 400 orang rakyat Ipoh hari ini.. Seorang yang dulunya bersama PR, kini menyeru orang ramai agar menolak PR! Kesedaran beliau bukan SANDIWARA! Ayuh saudaraku di Malaysia.. Tolak PR! Tolak tangan asing! Jangan biarkan tangan-tangan ini MENGHANCURKAN Malaysia.. Kini dan selamanya.. Think about it guys!

Sunday, 17 March 2013

Back up DSAI sampai mati!



Back up boss sangat KUAT! Haniza Talha, Ketua Wanita PKR Selangor ini mengatakan bahawa dengan terkeluarnya gambar ANWAR IBRAHIM bercumbu bersama lelaki gay itu adalah lelaki yang MIRIP dengan wajah boss beliau! Nah! Inilah pengikut setia membuta tuli DSAI! Masih tidak dapat menerima kenyataan tentang gambar tersebut dan turut berjanji akan membongkarkan SIAPAKAH individu yang MIRIP WAJAH DSAI tersebut! Wow! Kamu sudah berjanji.. Maka jangan lupa menunaikan janji itu.. JANJI DITEPATI! Bukan DICAPATI! Kita tunggu dan lihat siapakah lelaki yang dikatakan mirip wajah DSAI tersebut dibongkarkan oleh HANIZA TALHA ini.. Mampukah beliau? Think about it guys!

Tipah TERTIPU oleh ANWAR PENIPU!


Kalau dah namanya PENIPU.. Sampai bila-bila pun akan MENIPU.. Menipu dengan YAKIN hingga ramai yang DITIPU.. Waima mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad pun ditipunya selama 21 tahun! Siap boleh buat koleksi penipuan manusia bernama ANWAR IBRAHIM ini.. Wahai rakyat Malaysia.. Wahai Melayu PAS dan PKR.. Masih mahu terus menerus ditipu oleh PENIPU ini? Inilah kelebihannya! Jauhkan diri dari penipu agar tidak ditipu sampai mati! Think about it guys!

Bila SAFWAN ANANG mengajak.. Kita turun!


Apa akan jadi jam 9.00 malam ini? Lagi mahasiswa BERSUARA tanpa disekat kebebasan bersuara mereka.. Ini negara DEMOKRASI! Bersuaralah.. Jom kita turun dan mendengar SUARA mereka ini.. Think about it guys!

Saturday, 16 March 2013

Hang bebas BERCERAMAH di Malaysia!



Dalam tahun 2008-2013, sejumlah lebih 3 ribu ceramah yang telah dilaksanakan oleh PKR.. Namun angka ini masih belum mencukupi bagi mereka untuk terus bergerak merancakkan lagi hasutan mereka ke atas rakyat.. Anak bapak bercakap isu yang sama..  Dan pernah dikatakan oleh NURUL IZZAH bahawa pihak kerajaan tidak memberi ruang dan peluang untuk mereka berceramah.. Ini apa ya? Bukan berceramah eh? Yang keluar masuk universiti berceramah kepada mahasiswa tu? Semalam (15 Mac 2013) dengan  menggerakkan anak didik mereka berceramah ke UNISEL dan KUIM? Itu belum kira lagi yang di masjid-masjid, yang memasukinya adalah mereka yang bukan beragama ISLAM?? Negara ini negara DEMOKRASI.. Negara yang menitikberatkan KEADILAN SOSIAL.. Kalau kejamnya Dato' Najib, takkan boleh ada ruang langsung untuk kalian BERCERAMAH! Think about it guys!

Friday, 15 March 2013

Tian Chua ke muka pengadilan: Rakyat Malaysia gembira!


Tindakan untuk mengherat Naib Presiden PKR, Tian Chua ke muka pengadilan pasti mengembirakan majoriti rakyat Malaysia khususnya balu, anak dan kaum keluarga, para perwira yang telah terkorban sepanjang Ops Daulat dilakukan.

Malah menurut sumber yang diperolehi dari rakan-rakan media yang sedang bertugas di Lahad Datu ketika ini, berita mengenai pendakwaan tersebut telah di sambut dengan ucapan ‘ALHAMDULILLAH’ dan ‘TERIMA KASIH PM’. Ia secara tidak langsung membuktikan bahawa, kenyataan ahli parlimen batu yang biadap dan kurang ajar itu, telah menimbulkan kemarahan di kalangan anggota-anggota keselamatan negara yang sedang berkorban nyawa di sana. Malah menurut salah seorang rakan yang dihubungi sebentar tadi, mengatakan ada di kalangan penduduk kampung yang melakukan ‘SUJUD SYUKUR' tanda berterima kasih atas ketegasan kerajaan berhubung kenyataan tersebut.

Tian Chua, telah dihadapkan ke mahkamah Seksyen Kuala Lumpur atas tuduhan mengikut Seksyen 4 (1)(b), di bawah Akta Hasutan 1948 atas kenyataannya pada 1 Mac yang mengatakan tragedi pencerobohan bersenjata di Lahad Datu adalah merupakan sandiwara BN/Umno.

Ekoran kenyataan tersebut, ia telah menimbulkan kemarahan sebilangan besar rakyat Malaysia yang bangkit menyatakan bantahan atas kenyataan tidak bertanggungjawab itu. Malah tragedi yang telah mengorbankan 10 orang anggota keselamatan negara itu juga juga dilihat sebagai percubaannya untuk mengalihkan tumpuan masyarakat terhadap dakwaan media antarabangsa yang mengaitkan Anwar sebagai dalang utama.

Lebih malang ada di kalangan pimpinan PKR  yang ditemui mengatakan, ia adalah merupakan permainan dan putar-belit media BN/Umno, sedangkan kenyataan tersebut adalah merupakan laporan yang dikeluarkan oleh Suara Keadilan yang juga merupakan media rasmi PKR.

Di sebalik pelbagai kata-kata cacian dan nista yang dilemparkan kepada mereka, menurut rakan media (hanya mahu dikenali sebagai Azmi) yang membuat laporan langsung dari ‘Pusat Media, Ops Daulat’ semangat perwira negara tetap tinggi dan bersemangat. Majoriti pasukan keselamatan yang ada telah menitiskan air mata. Walaupun bersedih dengan kejadian yang menimpa rakan sepasukan mereka itu, mereka tetap meminta kebenaran dari pegawai atasan agar segera memberikan kebenaran kepada mereka menyertai misi yang dijalankan.

  • “Berdiri bulu roma dan semangat saya ketika ketika melihat peristiwa itu semalam, dengan linangan air mata, mereka terus meminta kebenaran agar diberikan kesempatan untuk menyertai misi menjejaki saki baki penceroboh”
  • “Berita mengenainya gugurnya rakan sepasukan, tidak langsung mematahkan semangat juang mereka, malah telah menjadikan mereka terus bersemangat untuk berdepan dengan para penceroboh”

Mengulas lanjut mengenai perkembangan di sana, Azmi turut menjelaskan ketika ditanya apakah tidak wujud sebarang perasan takut di kalangan anggota keselamatan yang kerap berdepan dengan situasi mencemaskan itu?

Mereka menjawab mereka YAKIN DAN REDHA dengan ketentuan dari Allah serta doa rakyat Malaysia dan keprihatinan pemimpin kerajaan telah menyebabkan semangat mereka terus kuat dan membara!

SANDIWARA UMNO/BN atau SANDIWARA PKR?? Think about it guys!


Lahad Datu: SEJARAH mengajar untuk lebih dewasa dan beringat!

Masihkah kita ingat dengan nama Timor Timur? Pasti ramai mengingatinya, ia adalah sebuah wilayah kecil milik sah Indonesia sejak 1976 hingga 1999. Bermula tahun 2002 ia kemudiannya secara rasmi terpisah dari Indonesia dan dikenali sebagai Republik Demokratik Timor Leste.

Bagaimana wilayah Timor Timur akhirnya menjadi sebuah negara dan siapakah dalang yang bertanggungjawab menyebabkan Indonesia berpecah? Untuk menjawab persoalan itu, elok kita sama-sama menelaah sejarah kerana SEJARAH ADALAH GURU KITA, ia boleh dijadikan iktibar, pengajaran malah teladan berguna.

Sebahagian punca yang merintis kepada keluarnya Timor Timur dari Indonesia disebabkan wujudnya sebuah forum Asia Pacific Conference on East Timur 2 (APCET II) yang diadakan di Kuala Lumpur pada 9 November 1996. Sebelumnya, Sidang APCET I pernah diadakan di Manila pada bulan Mei 1994.

Tujuan penganjuran kedua-dua forum tersebut amat jelas untuk membincangkan isu pembebasan wilayah itu dari Indonesia dengan turut melibatkan campur tangan antarabangsa. Bagaimana pun persidangan itu dibantah oleh Pemuda UMNO dan salah seorang penentangnya ialah Saifuddin Nasution yang ketika itu adalah Setiausaha Kerja Pergerakan pemuda UMNO Malaysia.

Berikutan tentangan yang dilakukan oleh Pemuda UMNO tika itu, PAS pula bangkit sebagai pengkritik mempertikaikan kesungguhan Pemuda UMNO membantah Sidang APCET II, seakan memperlihatkan PAS menyebelahi usaha memerdekakan Timor Timur dari Indonesia.
Salah satu NGO yang terlibat aktif menjayakan Sidang APCET II ialah SUARAM, sebuah pertubuhan bukan kerajaan yang kini aktif mengecam Kerajaan Malaysia khususnya dalam isu Kapal Selam Scorpeane.

Watak lain yang turut sama menyokong APCET II termasuklah Tian Chuan dan R.Sivarasa. Kebetulan yang amat menarik, kedua-dua pemimpin PKR ini telah ke Manila, Filipina pada 7 Februari 2013 yang lalu, dua tiga hari sebelum pengganas Sulu menceroboh Lahad Datu, Sabah.
Kira-kira dua tahun selepas Sidang APCET II, Indonesia dilanda ribut reformasi yang sebahagian puncanya melibatkan sahabat karib Anwar Ibrahim iaitu Amien Rais yang bercita-cita untuk menjadi Presiden Indonesia menggantikan Suharto.

Setahun kemudiannya, sewaktu Indonesia di bawah pimpinan Presiden BJ Habibie akhirnya satu pungutan suara di Wilayah Timor Timur diadakan yang memihak kepada gerakan pemisah. Selepas itu diikuti dengan berlakunya rusuhan besar-besaran melibatkan pertempuran antara orang Islam dan Kristian.

3 tahun kemudiannya Timor Timur muncul sebagai sebuah negara baru di mana ia juga kini merupakan tapak utama penyebaran agama Kristian di rantau Nusantara.
Ringkasan sejarah kemunculan Timor Leste (Timor Timur) tak mustahil boleh berulang semula, yang mana kali ini mungkin melibatkan Sabah pula sementelah lagi salah seorang sekutu Anwar iaitu Jefrrey Kitingan pernah di tahan di bawah ISA berikutan dakwaan cuba membawa Sabah keluar dari Malaysia.

Malah beberapa bulan sebelum berlakunya pencerobohan di Lahad Datu, pemimpin kepercayaan Anwar di Sabah itu pernah menemui waris 'Kesultanan Sulu', manakala Anwar pula pernah beberapa kali menemui rakan akrabnya yang pernah memimpin MNLF iaitu Nur Misuari yang diketahui umum begitu bercita-cita untuk menakluki Sabah.

Kebetulan juga Nur Misuari mempunyai hubungan rapat dengan Jamalul Kiram III dan merupakan penyokong kuat kepada tuntutan ke atas Sabah, dan kebetulan juga sebahagian besar pengganas Sulu tajaan Jamalul Kiram III merupakan anggota MNLF yang setia kepada Nur Misuari.

Dalam pada itu, laporan oleh Reuters baru-baru ini yang memetik kenyataan sumber risikan tentera Filipina mengesahkan pencerobohan yang berlaku di Lahad Datu ada kaitan dengan jemputan dari Ketua Pembangkang Malaysia iaitu Anwar Ibrahim.

Tambah menarik lagi, sejak beberapa bulan kebelakangan ini Anwar kelihatannya cukup bergembira menyanyikan lagu "SABAH NAK HILANG" seakan satu bayangan akan ada sesuatu yang besar seperti Timor Timur bakal berlaku. Mungkin YA, mungkin TIDAK.

Apa pun sejarah hitam Indonesia kehilangan Timor Timur sewajarnya dijadikan iktibar dan diambil pengajarannya. Kita tidak mahu Sabah mengulangi sejarah tersebut dan tentu sahaja majoriti rakyat Sabah langsung tidak terdetik untuk berada di bawah kekuasaan Jamalul Kiram III yang sudah terbukti kekejamannya itu.

Think about it guys!

Harga sebuah negara pada Anwar dan Khalid!


Kaut sampai LEBAM! Bawak lari harta dan WARISAN negara! Jual maruah dan nama negara! Jual MALAYSIA! Setiap saat inilah yang mereka fikirkan.. Bukan nak fikir macam mana nak baik pulih keadaan negara dan perbaiki kelemahan diri.. Sebab tu lah muka dua-dua ni nampak KUSAM dan LEBAM! Think about it guys!

Siapa GILA?


PM gila ka hang yang gila dek oi?? Umur baru setahun jagung dah pandai nak kata PM gila..Tau x PM tu apa wahai adik yang bijaksana? Perdana Menteri.. The number one man in the country.. And you?? Just a little kid who has not even graduated yet!? Masih dan berterusan bahaya budak ni.. Silap2 esok lusa dia yang dilawat PM di hospital gila tu.. Think about it guys!

Another CONFIDENT lies!!


Wow!! 10,000 STRONG candidate for Parlimen Bagan Serai?? Am i wrong in my reading?? What a HUGE number!! Believe it or not?? Think about it guys!

Thursday, 14 March 2013

Tolak TANGAN ASING!



Tangan asing di parti mana yang perlu ditolak? Siapakah yang ditakrifkan sebagai TANGAN ASING tersebut?? Bahana tangan asing ini memanaskan lagi keadaan negara hingga keselamatan negara TERANCAM! Think about it guys!

Semua mahu PERCUMA!


Air PERCUMA! Pendidikan PERCUMA! SEMUA PERCUMA! Mahu dihancurkan Malaysia ni agaknya dengan membawa PERCUMA ke sana ke sini.. Sekali lagi mereka berkumpul dan bersuara pada malam ini.. Mahu perjuangkan PERCUMA mereka ke mana sahaja.. Dan turut mengalihkan perhatian OKU juga.. Hebat! Inilah bakal PEMIMPIN percuma yang diagungkan kini perjuangan mereka.. FANTASI atau REALITI?? Kita tunggu dan lihat.. Think about it guys!

Kuasa Allah atau kuasa kamu yang lebih BESAR??



Budak ni memang tak pernah kenal erti SERIK! Belajar tinggi mana pun, tak nampak bijaknya.. Dah dia pulak yang nak tentukan siapa yang akan masuk ke NERAKA?? Bawak mengucap.. Itu pun kalau masih dan boleh lagi nak mengucap.. Islam mengajar erti perdamaian.. Islam bukan mengajar umat Islam erti kerosakan.. Apatah lagi untuk menamakan ahli neraka.. Inilah hasil bakal PEMIMPIN negara yang dicorakkan oleh DSAI! Tak taulah lepas ini siapa pula yang akan disenaraikannya sebagai ahli neraka.. Dan mungkin juga dia ada senarai ahli SYURGA.. Ingat ALLAH wahai KHALID!! Think about it guys!

Mana MELAYU dalam DAP?


 
Dalam kita sibuk menghentam MELAYU sesama MELAYU, Melayu berpecah belah, cuba kita alih seketika pandangan dan pemikiran kita terhadap parti ini.. Katanya, dijaja sentiasa bicara mereka, parti ini adalah parti KEPELBAGAIAN KAUM.. Yang mana semua kaum di Malaysia ini ada dan mampu menjadi ahli kepada parti ini.. Tapi kalau kita lihat gambar di atas, seolah TIADA nama ahlinya merupakan seorang yang bernama MELAYU..Tiada Siti, tiada Nur, tiada Muhamad, tiada Ahmad, mahupun Abdul.. Masih nak dikatakan DAP ini parti pelbagai kaum di kalangan ahlinya? Macam manalah agaknya PAS mampu terfikir untuk bekerjasama dengan DAP ni? Hanya orang yang sanggup menjual maruah bangsanya sendiri yang mampu melakukan satu keputusan sebegitu daripada berbaik sesama MELAYU! Think about it guys!

Anak muda semakin BIADAP kerana GURU biadap!

Mesej ini telah diimbas oleh IMSS V7.1

Wednesday, 13 March 2013

Bangkit kini atau nanti??


Bila lagi mahu BANGKIT? Hari ini atau nanti? Setelah apa yang berlaku kini di Malaysia.. Masih mahu berasa SELESA? Fikirkan sejenak masa depan kita semua di Malaysia ini.. Tragedi Lahad Datu pun boleh dikatakan SANDIWARA.. Mungkin esok lusa jika saudara mara kita sendiri yang menjadi korban perjuangan, mahu dikatakan sandiwara juga? Ketika itu barulah mahu menangis dan meratapi? Nafikan ianya sandiwara? Think about it guys!

Tangan KECIL mampu merubah yang BESAR!


Tangan KECIL ini bukan sekadar tangan.. Tangan kecil ini mampu merubah sesuatu yang BESAR.. Yang BESAR itu kita namakan ia sebagai tampuk kepimpinan pentadbiran negara.. Tangan ini akan membesar dan ia juga memikul satu tanggungjawab yang sangat besar.. Pada ia dan dari ialah yang akan menentukan masa depan NEGARA.. Kuasa tangan kecil ini jangan dipandang rendah.. Ia mampu menggoncang dunia! Tangan kecil ini akan pilih PAKATAN atau BARISAN?? Think about it guys!

Hanya BARISAN NASIONAL yang wajar diyakini!

 

 

 

Syabas! Tahniah!


Semua nak bagi PERCUMA! Zaman sekarang ni nak masuk tandas pun bayar! Ini semua BOHONG! Digadaikan habis Malaysia! Esok dia ke mana, negara ke mana.. KAMU??? Think about it guys!!

Nak jadi HERO! Mansuhkan Mr. MANSUH!


Dalam seharian agak-agak apa yang difikirkan oleh Mr. Mansuh ni? Semuanya nak diberikan PERCUMA.. Konon SUPERHERO yang mampu menyelesaikan semua masalah rakyat di bumi Malaysia ini.. SUPERHERO yang menyelamatkan rakyat atau menghancurkan rakyat? BAKAR habis seluruh tanah air ini dikerjakannya nanti.. Masih ingin bersama Mr. Hancur?? Think about it guys!!

1m4u!